dinsdag 9 juni 2015

Veeeeeeel te druk......om een blogje te schrijven!

Even een update.....want mei is het al lang niet meer. Het was een super gezellige en drukke maand.
Wat heel bijzonder was en waar ik enorm van heb genoten is mijn bezoek aan Berlin Knits. Bekende ontwerpers van Ravelry waren aanwezig en van 2 heb ik een workshop gevolgd. Een hele leuke wolmarkt met bijna allemaal duitse handgeverfde wol. Heeel erg veel dames van Ravelry ontmoet. Dat was alsof we elkaar al jaren kenden. Het was geweldig!!! Ik kan jullie alleen een kleine impressie geven want zoiets moet je gewoon zelf meemaken.

Natuurlijk is er de afgelopen weken ook nog wat gebreid. Al is het niet zo veel.
Een trui van eigen gesponnen wolletjes. Ben ik wel trots op!
Ik heb ook nog 2 testknits gebreid. Een zomertruitje van Le Maison Rililie
En een sjaal voor Lissa Hannes
En sinds vorige week hebben we er een zusje voor Flicka bij!
Only, een Parson Russel van 8 weken die nog heeeel klein is.

En gelukkig kunnen ze het samen goed vinden. 
Nog niet zo voorbeeldig als dit doet lijken (ze zijn nog iets te wild en enthousiast in hun spel).
Maar het gaat elke dag iets beter.
Tot het volgende blogberichtje!!!



2 opmerkingen:

  1. Druk maar gezellig blogje en ondanks de drukte toch een weer wat schitterende testen gebreid!! Fijn dat het steeds beter gaat met de meisjes zowel zij als jij moeten hun draai vinden. En je reisje naar Berlin Knits jummie genieten met de hoofdletter G.

    Zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep wat een gezellige drukte meid
    knuf

    BeantwoordenVerwijderen